Friday, October 01, 2010

My Baby Day-13

Hari ni dah masuk hari ke-13 aku berpantang...as usual..berat aku statik di 70kgs..aku pon dah malas nak timbang berat aku sgt..malas nak mengharap berat tu akan turun..so, jadiknya better aku wat tak reti saje dr asik nak menghadap penimbang..

Hari ni gak..is the last day..tukang urut tu mengurut aku...barula rasa feel sket..sbb, kebetulan takde program yg menarik kat tv..so, tukang urut tu..lehla concentrate mengurut aku...lepas mengurut..aku pakai parem..rasa panas sket badan...

Ade jugak aku minum air susu dan coklat dr peti sejuk dlm 2 gelas..minum air milo panas dlm 2 gelas..air putih suam dalam 2 cawan...sejak penghasilan susu badan aku bertambah..aku mudah sgt haus...perut pon kkdg rase keriyak-keriyuk..dok rasa lapar kot...as for malam tadi..ade gak aku telan 3 biji biskut coklat dan sekeping roti butterscotch...dan jugak 2 cawan air susu+coklat sejuk...dan aku perasan sgt2 yg badan aku mudah bereaksi dgn pegaga mentah..rasa cepat je susu badan aku ni penuh sebaik aku makan pegaga..kesannya plak mmg tak sama kalu aku minum jus pegaga yg diblender...

Kalu smlm, aku rasa aku serashi ngan bibik..as for today..aku rasa mcm nak marah2 plak si bibik..mana taknya, still mind dia ni mcm org yg tak bule berpk logik...cthnya, baki makanan lepas mcm pasta disimpannya dlm peti sejuk dan takde plak dia tu terpk nak hidangkan semula kat anak aku..dan lagi..dia serve sup ayam anak sekali ngan lada hitam yg mana aku tak berapa setuju sbb sblm2 ni aku dah pesan kat dia siap2 utk asingkan sup anak2 aku dan sup aku sblm dibubuh lada hitam...

No comments: