Friday, October 15, 2010

punggung mikael melecet..

slps masalah selsema, sakit perut dan kaki tercedera..as for today, aku found out yg bontot mikael plak melecet. aku suspect, it happened because of mikael yg kuat kencing and berak especially di waktu mlm..yg mana, ini adalah indikasi yg aku kene bangun dlm kul 3-4 pagi..tuk tukarkan pampers dia...lebih kurang 4-6 jam sekali. kebiasaannya, aku akan tukar pampers mikael dlm kul 12 malam..hinggalah keesokan harinya bila mikael nak mandi...mcm2 jek dugaan utk mikael..

yg aku perasan, selsema mikael semakin settle..begitu jugak ngan masalah perut kembung...yg mana aku suspect disebabkan oleh buah limau yg aku makan. buktinya, utk hari ni..bila aku cut my orange intake..baby mikael nampak ok...kalu ikutkan sblm2 ni pon aku ade makan buah orange...dan takde plak dilihat mendatangkan masalah pada mikael...atau mungkin jugak..buah orange yg aku makan tu..tak berapa fresh..menyebabkan mikael sakit perut..so, buat masa ni..terpaksala aku melupakan buah orange utk seketika...

as for my weight progress..aku takde nak bother sgt..cume, yg aku pasan...berat aku mcm dah mulai statik..mestila agak mengecewakan...tataula ianya menjadi statik..bahana...aku makan beberapa biji cookies coklat...

No comments: