Thursday, October 14, 2010

Baru aku perasan..67kgs--day 26...

Baru aku perasan..utk berpantang kali ni..mmg aku eat agak cleanly..kalu pantang anak ke-3...kkdg aku mentakedara milo dan asik dok makan buah dan biskut berkali2..tapi, tidak utk pantang kali ini..mebe, sbb tu jugak..progress weight loss aku agak cepat...ditambah plak dgn usaha aku rajin berurut...

Kalu ikutkan ade 18 days to go for me to complete my pantang day...dan berat aku stkt ni baru ditahap 67kgs..bermakna aku ade lebih kurang 3 minggu utk menunjukkan perkembangan penurunan berat badan...yg mana paling korok..mebe, aku bule turun sampai ke 65kgs..or moderate is 62kgs and paling ideal is 60-61kgs..apa2pon, aku lak mcm tak kisah..kalu org nak panggil atau tegur aku gemuk...sbb, mmg hakikatnya aku gemuk...so, pantang kali ni aku lebih cool...lebih tak kisah nak beri masa yg panjang sket utk diri aku to reduce more weight dlm time scale yg lebih sensible dan bukannya tak masuk akal..

Kalu ikutkan jugak..my honey dah pon belikan aku threadmill..cume, aku jek yg tatau bila akan ready nak berlari atas threadmill tu..mebe, after 2 mths..or mebe sebaik pantang..kureng plak aku pasti...tukang urut aku pon siap kasik rekemen...its good kalu aku leh kurangkan ke 50kgs..aku cume gelak besar..sbb, yelah sound like 17kgs to be shredded away...ntah bule ntah idak..sounds mcm ambitious sgt plak gamaknya...

No comments: