Saturday, October 23, 2010

35 days@65kgs

Hari ni merupakan hari yg menggembirakan..jarum penimbang telah menunjukkan ke angka 65. kekdahnya ada perubahan gitu. dan kalu ikutkan...hari ini merupakan hari ke-36 aku berpantang...yg membawa maksud...ada lagi lebih kurang seminggu...tempoh berpantang aku akan berakhir...aku tak target yg lebih2. but, mebela..in another 11 days...berat aku possibily bule turun for another 1kg...yg mana, by that time..i should be weighing dlm 64kg provided aku still maintain to eat cleanly and on time. at the moment aku mmg cube mempraktiskan bertungku, berbengkung dan makan seawal mungkin..kalu dapat makan pukul 5.30 pm pon cun juga..am also trying to increase my food intake..especially the protein...yg mana, slps ni aku nak check food pyramid for my own study...to manage my diet for breastfeeding mommy..

No comments: