Sunday, October 31, 2010

42 days..@ 64kgs..

Hari ni merupakan hari ke 42 aku berpantang..aku masih lagi meneruskan pakai bengkung...gridle beautiful aku yg bersaiz 70 pon dah mulai muat dipakai..so, bolela aku pakai girdle moden tu bila aku dah mulai masuk opis nanti..

Memandangkan berat aku masih lagi 64kg..mmg sah2 byk baju lama2 aku yg masih tak muat..permulaannya, mmg aku agak stress dgn badan aku yg gemuk..tapi, slps mendgr kisah seorang sahabat yg terkena penyakit disebabkan makan ubat kurus..aku kira...i hv to be rational dlm usaha mengurangkan berat aku..sekurang2nya aku mencuba..dan bukannya skdr duduk diam..hasilnya kini..alhamdulillah..berat aku susut sbyk 19kgs..yg mana..aku masih ade lagi saki baki 11 kgs utk dilupuskan supaya aku dapat kembali ke berat lama...

Jadi, utk mengatasi masalah byk baju2 yg dah sempit..aku telah memulakan aktiviti lama aku..browsing off e-bay..mana tau dapat suit yg menarik..

My activity plan slps berpantang adalah sprt berikut:-

-nak trim rambut
-have spa treatment or berurut
-mebe nak ke klcc beli lisptick sbb bibik dah mencopet lipstick aku..

No comments: