Monday, October 11, 2010

23 days of pantang-67kgs

ari ni dah masuk hari ke 23...sadly to say..despite of my encouraging weight loss progress, my baby now has turned into a fussy baby...ala2 masuk angin kuar asap..tidur malam ku menjadi tak lena..kepala pon mulai pening..phew..phew..phew..dan ari ni bila aku timbang berat...jarum penimbang telah menunjukkan perubahan ke 67kgs..still long way to go...skrg ni tak yah nak aim hebat2 sgt..kalu dapat 60kgs by 44 days of my pantang pon dah cukup bagus...then, i just need to maintain eat cleanly for another 2-3 months to get my ideal weight back...easier said than done...looking myself in front of the mirror...i do admit..i still look fat..dgn lengan dan peha yg besar..cume, aku je tak kesempatan nak amik gambar...kalu waktu preggy org dok ingat aku ni preggykan anak pertama..tp, mebe now..pas baby dah kuar...they will think that aku dah macam bini org beranak 5!

Kalu ikutkan bini org beranak 5 bukan org ukuran..utk seseorang tu menjadi gemuk..sbb, aku mmg pernah jumpa sblm2 ni..kakak yg sungguh gorgeous...di usia 35 y.o..still menten...dan sudah pon beranak 5...mmg amazingkan!

No comments: