Friday, October 22, 2010

34 days@ 66kgs

Stlh dibebel oleh tukang urut..yg mebe, oredi found out, aku culas pakai bengkung...dan bertungku..during day time..makanya, i am now getting back on track..ikutleee cakap tukang urut...bertungku dan berbengkung semula di siang ari..serius berpeluh2 aku dibuatnya..ditambah lagi..bila aku pakai body contour gel dari Leesa Cosmetic..bertambah menjadi2la peluh aku ni keluar...punyala panas kesan body contour gel ni..sampai aku rasa nak meloncat2 mcm kera kene cili..sama gak ngan bertungku...berpeluh2 sakan aku dibuatnya...perghhhh...mmg busukla aku gamaknya kalu mcm ini...kalu ikutkan ade few days je to go aku akan habis pantang...

latest progress..berat aku dah menjadi exactly 66kgs..yg mana, aku jangkakan upon completion of my pantang...mebe berat aku akan menjadi 65kgs..mmg gemuk..tapi, who careslakan..mmg stress, bila ngk selulit2 dan lemak2 yg terkumpul di peha dan betis aku...begitu juga yg terkumpul di lengan aku..but, i guess this is what a mother or pregnant women have to pay for being overweight while they are pregnant...cthnya, mcm aku...i'm ending my pregnancy wif 83kgs weight and now after confinement...i will be weighing approximately 65kgs..and for surela...kalu nak look better..i have to shed away the extra 10-15kgs..yg mana, my estimation this would take me probably 3-4 months ahead from now on...

so, jadiknya..skrg aku telah berazam utk lebih gigih...supaya dapat bersauna, berlulur, bertungku, berbengkung sampai 50-60 hari...jaga makan...or perhaps cube have my dinner seawal before 6 petang...

No comments: