Thursday, October 21, 2010

Harris Exam Week Is Coming Again..

Harris exam is coming again. As usual..I will be the busiest mummy on earth when the time Harris has to sit for exam. Barula skrg ni terkial2 nak buka buku2 exercise altho for somehow, aku rasa mcm..aku lak yg lebih pulun study dari anak aku sendiri..sprt biasa, my son Harris mmg as always a cool person..mcm ye tak ye je nak exam..mebe, sbb dah lama stay with his nenek since I am in my confinement yg membuatkan, his mould dah bertukar dr sepatutnya..kebiasaannya, aku akan spend masa talking wif Harris on the way our back to school..mcm2 yg aku celotehkan..samaada yg merepek atau yg tak merepek..for somehow, sampai satu tahap..I cant beleive I can be a good mother for my kids..sbb, kalu diikutkan my childhood history..aku ni takdela baik sgt ngan mak aku...dan jenis degil dan selalu kene marah ngan mak aku pon ye jugak..aku rasa, mebe sbb berkat di telinga aku masih terngiang2..the way mak aku treat aku sewaktu aku berusia kurang dari 8 tahun..very nice, soft and manja...it just matter of time jek yg change my mom to become a "tiger"..sbb, yelah, bila bil anak2 yg terpaksa disuap dgn makanan dan kasih sayang pon dah meningkat..komitmen pon bertambah...makanya...mak aku yg macam "pari2" sblm ni...telah menjadi "harimau"..kakakkaka...

No comments: