Wednesday, October 27, 2010

Aku yg marah2..

Hari ni mood aku sungguh spoil..bermula dr si Harris yg buat hal..liat nak bangun pagi dan mcm ye tak ye nak buat latihan, pehtu my honey yg broke his promise to bath my son sampaila ke bibik aku yg bekerja slow mcm lelabi! pasti sgt2la aku naik angin...

Hai ntahla..bila ngk Harris yg mcm tak fokus ngan his exam..seriously aku mmg tak mengharapkan dia akan score flying colours this time..mebe, he would comply average 90 above std..tapi, smmgnya..ia adalah bonus..kalu, harris able to score average 95 and above sprt sblm2nya..

Aku mmg bosan tahap gaban ngan bibik since yesterday..sbb, ntah cemana..tak semana2 graph performance dia merudum...tak surela, it happen because of dia feeling tak best sbb unsure kene balik indon..ataupon, sbb..dia mmg dah tingin sgt2 balik indon...atau..dia rasa mcm..alamak, dah kene balik indonke?? aku tgk sejak dok mesia..mmg badan dia dah naik..pehtu, they she spent money pon mmg luxury...mcm2 yg dia beli..tak hengat punya...latest shopping jek..berabis sampai rm39 tak termasuk biskut Hwa Tai kegemaran dia...

No comments: