Sunday, April 04, 2010

Monday...

Hari ini merupakan hari yg agak meletihkan. Rasa mcm tak boleh bangun je pagi tadi. Terasa amatla berat. Driving tadi pon mcm nak terlelap biji mata. Mmmm, nampak lama benar aku tak pi opis di waktu pagi. Hari ni jugak bebudak practical training datang. Terasa ramai plak manusia dlm opis. Penuh u! Cume ade satu desk je kosong. Tataula kalu kot2 one day kita nak isi bunga duduk kat situ. Dah 2 kali berpengalaman having mak dara bekerja. Dan dah 2 kali jugakla kita dah terkecewa hinggala kami rasa..mmmm..tak yah ada GC pon tak apa.

Mebe in future, we just want to hire an admin&account exec. Tu pon, kene berada ditahap sabar juga sbb still yg nak dihire itu is our fresh graduate yg tatau apa2. Bila citer pasal account executive teringat plak satu lagi keje aku...yer...nak kene explore UBS system. Aku pon dah beberapa minggu tak sentuh maybank.2e.net. Mau boleh jadi terlupa kalu nak browse that web semula.

At the moment, I am happy with what I am doing. E/though I may not be earning as much as my friends could get outside there, still myself is happy. I can feel satisfaction in myself and I know I am kind of person yg akan lebih appreciate diri sendiri kalu buat sesuatu dgn usaha sendiri atau melalui exploration sendiri.

Baru je pas jumpa trainee tadi. Seyes je rope bebudak duaorg tu. Nak2 plak aku asik speaking. Yg sorang lagi mmg tak sgt well verse in English. But, who cares??? Janji keje siap, yer dak?? Mebe sbb tu jugak, bila aku tanya ada apa2 nak tanya...dorang pon tak begitu banyak tanya. Lawak je bebudak ni...Mcmla aku ni bagus bebeno..Walhal aku ni poya2 je lebih..lebih kurang dorang jugak masa awal2 abis degree or tgh dan2 wat practical training..Hahahha, org kata, gaya mesti adoooo...

No comments: