Tuesday, April 27, 2010

Ade sesuatu..

Ade sesuatu yg menganggu fikiran aku pada hari ini..Mebe, atas alasan ni jugak, I was planning to be back home late. But, at the same time feeling pity to my kids. There's nothing a mother would like to do other than to be always spending her time with her kids as what I do..Selain, dr feeling unsecure the kids are left at home with bibik, membuatkan aku prefer to be at home on time...

The baby in my womb pon dah begin to react. Almost all the time kicking..Mebe, sbb space pon besar dan tummy aku pon in fact besar, mcm org pregnant 7 bulan..Pinggang pon dah sakit..Terutamanya bahagian belakang pinggang yg rasa mcm menegang. Mebe jugak, aku dah kene mula jaga makan...dan tak makan makanan sbrgn sbb bila aku timbang pagi ni..berat aku dah melambung jadik 65kg..silap2 hb mau berat aku jadik 81kg by the time aku nak melahirkan. Aku pon kurang faham, dgn kenaikan berat aku yg begitu mendadak..Mungkin, ianya berlaku sbb aku suka makan pisang goreng dan karipap goreng hampir setiap hari. I was craving sweet foods and in fact sometimes, had my dinner late.

No comments: