Tuesday, April 27, 2010

Badanku letih2..

Rasa letih2 betul badan aku hari ini..Agaknya, sbb letih bershopping smlm kot gamaknya..Dan elok plak, balik dr shopping dan amik Harris from school hujan plak turun...Dan sbb tu jugak, mebe badan aku rasa mcm sakit2.

Actually, di pagi ni aku rasa sungguh excited. Excited because yesterday night my honey dah bagi kelulusan for me to purchase stroller Phil&Ted vibe for our young kids. Dan hari ni jugak, bidding for Mamas Papas Ocean Bed will be over in 17hours time from now.

Hari ni jugak, cadangnya nak try SimplyCT. Harap ianya dapat memberikan kesan positif..Yesterday's skincare also tak mengecewakan aku. Sbb, dr mlm smlm aku dapat perhatikan perbezaannya, yg mana kulit aku lebih smooth dan lembut dr hari biasa...Inilah org kata keajaiban Rosehip Oil!

No comments: