Saturday, April 17, 2010

Cotbed..

Makin lama..makin juling plak bijik mata aku dok ngk web Mamas&Papas ni..berkenaan hasrat aku nak membeli cotbed for my young babies. Cantik betul di pandangan mata aku...termasukla harganya yg $$$$$$$$..at least, meskipon begitu kualitinya jauh lagi baik berbanding ngan Mothercare yg std besa2 tapi nak jual satu cotbed pon sampai $1,999.00!! Aku dah siap2 survey harga tilam..dan ternyata around maximum $500-700 termasuk the matress protector. Kalu mcm ni mmg boleh botak kepala my honey...Tu lom lagi ngan proposal baru nak men-purchase Buggies Phil&Thed vibe..Phewwwwwwww...Makna kata aku kene berusaha lebih kuat lagi slps ini utk mencapai segala hasrat aku...supaya, my honey wont feel yg aku hanya suka2 buat proposal tanpa buat apa2 sbrg pekerjaan yg berfaedah utk dia!

No comments: