Sunday, April 11, 2010

Keje last minute..

Sebenarnya aku tak suke betul ngan keje2 last minute nih..Kalu ikutkan mmg aku tak habis bengang ngan internal audit yg lepas..awatla auditor tak cakap siang2 apa yg perlu dibuat..takdela, lagi 2 minggu nak real audit baru nak komen mcm2. ntahla, malas aku nak pk...kecewa pon adoo..dahle aku tgh banyak keje..

dlm byk2 keje..dan byk plak input2 my honey kasik kat aku..aku lak termerungut..

Kalu gini, ni bukan keje charity lagila..kasik keje byk, kenela byr gaji

At the moment, my role in the company is not only responsible for the company's admin&finance matters but now writting a design report pon nak kene involve sekali. Kalu takat keje kacang, aku pon tak kisah nak buat..masalahnya, aku pon tgh bz skrg nak complete my personal job..jadi, kalu dah terlalu byk beban keje, satu hapak pon aku tak bule nak siapkan keje aku sendiri..

No comments: