Sunday, April 25, 2010

Cuti-cuti mesia yg tak kesampaian..

Nampaknya tak kesampaianla kami nak bercuti utk kali ke dua dlm tahun ini disebabkan harga accomodation yg dah melambung naik. Rasanya, tak ralat pon, kalu tak dapat pi bercuti kali kedua..sbbnya,kami dah pernah bercuti sekali sebelum2 ni. Sebenarnya, it is really fun dapat travelling dgn anak2. Utk travel sekali lagi slps melahirkan anak ke-4...nampaknya..kenala tunggu my young baby tu dah besar dulu..so, we are going to have a long rest and not going anywhere far from our home sweet home beginning from our young baby is born in this coming September.

Mmmm, kalu ikutkan jugak..sampai skrg aku dok terngiang2 nak pi beli baby cot for Daniel or my young baby. Tak surela hajat ni kesampaian ataupon tidak..Pon begitu, ngan plan aku nak beli Phil&Ted vibe...masih lagi in KIV sbb dok fobia sbb ade review negatif abt the stroller...Sapela plak tak seriaukan..kalu dah beli mahal2..ngk2 bermasalah plak stroller tu...Yg menyebabkan aku lebih determine nak beli double buggies is just because smlm anak2 yg dah kecoh dlm opis kami...Alkisahnya, aku bawak bibik to clean our office. Jadinya, dlm bibik buat kerja terpaksala aku jaga bebudak. Punyala noisy anak2 aku ni kecuali my baby. My baby plak yg kebiasaannya tido kul 2@3 pm..langsung tahan mata tak tido...sebaliknya, hanya terlelap bila berada di pangkuan his daddy dlm jam 6 petang. Syukur jugak, mlm tu dia tak byk ragam ditidurkan. Dlm 10.30 pm gitu...dia dah mulai tido...Aku dan my honey pon syok sbb dapat tido awal dr biasa..Yeha! Anak2 yg lain??? Tak taula dorang buat apa dlm bilik dorang..Yg aku dgr dorang masih lagi gedegang-gedegung..bak mainan yg tak abis battery dan sentiasa berenergy. Kkdg mcm hairan juga...hatta tak tido siang pon..mata dorang masih tetap bule berjaga!

No comments: