Tuesday, April 20, 2010

Di pagi ini..

Di pagi ini seawal pukul 6 pagi..aku dah bangun..weird enough after aku bangun pagi tadi.. I was lying again beside him and give him a hug while saying..

"I love you, my honey"
"I feel so lonely"


Maybe, sbb hormon pregnant aku dah mulai menyerang emosi aku utk menjadi sgt2 sensitif. Aku dah mulai rasa letih, mungkin disebabkan kandungan aku pon dah mulai mencecah 5 bulan. Balik kerja, kebiasaannya, penat mcmanapon, aku akan memasak, kemudian main dgn bebudak, kemudian mandi, dan kemudian terus sprt mcm nak melelapkan mata...dan walaupon jam dah berdetik 11.00 malam, kkdg my honey masih lagi tak pulang2. I know he is working for the sake of the family as well as to deliver his work dgn rasa tanggungjawab. But, then tempiasnya mebe, terkena pada aku dan anak2 yg hanya jumpa my honey bila malam semakin tua...I know he isnt either happy with his current life, but what choice do we have??? Sometimes, malam dah balik lambat, still lagi my honey buka laptop sampai ke 1 pagi. I understand he is in stress dan aku pon tak sampai hati utk memberikan tekanan pada dia berkenaan masa yg amat terhad yg my honey luangkan untuk kami. Aku byk masa hanya dia dan melayan diri sendiri atau anak2 bagi mengalihkan rasa kekosongan aku tanpa my honey selalu byk di sisi.

No comments: