Tuesday, November 30, 2010

Penat..penat..penat..

Awal minggu ini dan minggu lepas merupakan minggu yg memenatkan bagi aku..penat melayan kerenah anak2..tetapi dlm hati tetap jugak aku berpuas hati..aku pon dah tak begitu monitor perkembangan kurus aku...disebabkan telah spoil dgn raya aidil adha yg lalu..suppose my taget dlm akhir november ini..berat aku turun ke 60-61kgs..sebaliknya pula telah berlaku..aku statik di tahap 62-63kgs!

Kita lupakan pasal diet..now, aku nak citer aktiviti kami anak beranak spjg cuti sekolah...bz melayan bebudak main panting, play dough, belajar semayang, kelas muzik, kelas dancing, pi pasar beli barang2 basah, uruskan sekolah Harris, pi cucuk Mikael dan Daniel, entertain bibik pi beli sekotak maggi yg sumenya ade 108 packet(tak terimagine aku camne bibik nak habiskan maggi berpacket2...mau muntah maggi kalu dok pulun maggi ari2..ari ni plak aku dapat email dr sv dok ty pasal akunya viva exam date..kenela aku wake up sket dr aktiviti2 yg membzkan dgn urusan family semata2...kepada urusan study dan kerja aku...its time to come to opis kekdahnya!

No comments: