Wednesday, November 24, 2010

Stay still at 63kgs..

Barusan saje aku timbang berat..dan jarum penimbang menunjukkan berat aku masih di tahap 63kgs..mmg mengecewakan..altho aku tak makan berat dan tak amik pon nasik utk dinner tadi. tak sure jugak, it happened coz aku byk teguk air susu coklat HL atau pon mmg dasarnya aku berat aku begitu. pagi tadi, aku timbang sebaik saje mengepam susu..berat aku dlm 62kgs..mmg tak dinafikan terdapat perubahan berat sblm dan slps aku mengepam susu..yg kebiasaannya akan memberikan perbezaan pengurangan sbyk 1kg. wah, mcm tak sangka plak susu aku tu bole jadi seberat 1kg!

Kerap kali..sejak kebelakangan ni..aku dapat menghabiskan air di dlm thermos aku..thermos aku merupakan ukuran sukatan pengambilan air aku dlm sehari..yg aku perasan..perut aku akan jadi lebih cepat kenyang dan tak retain water..kalu aku minum air suam berbanding minum air sejuk..aku harap, pola pemakanan aku pada minggu ini akan menunjukkan perkembangan yg positif..especially, sblm hari ahad nanti..

No comments: