Friday, November 26, 2010

Gila katak punye sempit..my new PB..

Hari yg ditunggu2 telah sampai...my new Premium Beautiful set telah sampai pada hari ini..kali ni as per advised by kak ma over d phone..aku telah mengorder new set PB..bersaiz 80E, 70L and 76EL..guess what, gila katak punye sempit aku try long pants dia..sampai berpeluh2 aku nak menyarungkannya..to be honest..aku langsung tak suke ngan material terbaru PB..macam serba tak kena..awat susah no nak sarung? sampai naik semput aku dibuatnya? walhal dgn design lama..aku tak sket pon bermasalah...nak sarungkan..walaupon for the 1st time...elok jek aku sarungkan long pants size 70L tanpa rasa semput2....yg herannya, tang peha elok jek loose..tapi, bila nak masukkan tang pinggul...ya tuhan..punyala seksa! nak kata aku ni dah membesar..yes, mmg aku dah membesar..tapi, nape plak mcm ade perbezaan beso PB yg baru ngan PB yg lama???

kalu ikutkan sblm2 ni..as for d top..i am ok wif size 75E..saje2 jek beli size beso...memandangkan this set will be my spare kot2 terpreggy lg..

No comments: