Friday, November 12, 2010

Dag dig dug...

Dag..dig..dug..exam aku dah nak dekat..jeng..jeng..jeng..haish..mau jiwa tak kacau nih...harap2 berat aku dah mencapai ke angka 58kgs by the time aku kene fly ke UK. bukannya apa...takut baju yg aku dah siap2 beli to attend for my viva exam..tak muat..hari ni pon, alhamdulillah, baju suit yg aku beli kat e-bay dah selamat sampai..it just matter..aku sendiri pon tak pasti..bule muat disarungkan ke badan aku atau pon tidak..almaklumla...suit yg aku order is size UK size 10..yg kebiasaannya aku bule sarungkan bila berat aku dalam 55kgs gitu..mmm..nampaknya, aku kene lebih determine dan fokus lagi utk susutkan berat..di samping tu dah kene mulai study..sbb, exam aku dah hampir sgt2..kalu dapat exam dlm mid of Dec pon acun jugak..bukannya apa..bolela aku stay lama sket..tunggu sampai sale besar2an kat UK tu nanti..hehehehh

No comments: