Thursday, November 04, 2010

Interview settle..

Baru jek sudah interview org..kkdg rasa funny juga..kalu dulu..aku yg gigil diinterview org..skrg, org plak gigil diinterview oleh aku..nak2 aku ni plak..pi speaking english mcm poyo2 bagus...siap berslang UK lagi tuh! sian budak2..walhal, aku ni besa2 jek..dah bila ngk kita speaking mcm nak rak..bebudak jadik inferior plak..dok speaking pon jadik tunggang-langgang...bila aku cek dianye writting BI..gaya essaynya mmg agak kebudak2an bebudak..walaupon English SPM score 1A. but at least, she has demonstrated correct usage of grammar dlm penulisan dia..aku pon, malas nak cerewet2 sgt...so, accept jelah apa yg ada..lagipon, takdela teruk sgt essay budak tu..sbb, nampak dia pahamla akan penggunaan grammar segala..maksudnya di sini..dr segi skill writting bule ditouch up kemudiannya..so, takdela aku seksa sgt nanti nak perbetulkan keje dia..sometimes, aku mcm wonder...dgn kualiti pendidikan mesia zaman skrg..nama jek 1A..tapi, kualiti mcm tak begitu nak sama ngan zaman aku sekolah 17 tahun yg lalu...

lepas ade assistant ni..tak bulela aku wat keje sesuka ati aku..sbbnya, terpaksa jadi bahan rujuk org bawahan aku...

Bila ngk dah ramai manusia dlm opis..rasa mcm happy pon ade...barula rasa happening sket...ni pon my honey gitau aku..yg ade sorang budak pompuan dr UTP nak wat praktikal..so, takdela budak finance tu mati akal sgt nanti..sbb, sorang je pompuan dlm opis kalu aku takde..

No comments: