Tuesday, November 16, 2010

Harris new school..

Hari ni merupakan hari yg meletihkan bagi aku...baru masuk 58 hari berpantang..aku dah rushing pi bawak kete sana sini...rasa mcm nak pengsan dan tergolek dog pon ade..

Bermula di awal pagi..as usual..aku akan minum air putih 2 cawan dan secawan milo..kendian bersiap2 ke skool harris tuk collect supporting letter tuk pindahkan harris setelah my honey dilihat mcm tak bule nak kasik komitment tuk pick up anak dr sekolah kalu aku tak available..pengalaman lepas mengajar kami for not letting our kids kat umah org lelama..tak kirala..tpt yg dorang transit tu..adalah umah nenek, mak cik atau sbgnya..

Belum pon settle aku wat lawatan ke future school anak aku..si harris plak dah kol..suh pick up dia yg da terlebih excited nak shopping brg kat Giant..perut aku lak dah berkeriak-keriuk minta diisi...so, nak tak nak..aku terus rushing balik amik harris to visit another 2 potential schools. done visiting d schools..aku pon chalo pi Giant..isi perut n mamam bersama2 harris..kat Giant plak..dok shopping sakan..melebur duit sampai nearly rm400! sometimes aku pon wonder...apa sajela brg yg aku beli ni..sampai beratus2..mana taknya..anak pon dah 4 org..lom campur lain keperluan aku dan my honey..lagipon, kami mmg dah lama tak shopping...beli susu pon sekali 2 botol besar dan 1 kotak...itu belum lagi dicampur dgn susu coklat dan air yogurt 3 botol! actually, aku cume nak beli 2 botol..tapi, botol yg lagi satu tu aku terlupa plak nak keluarkan dr trolley..Kat Giant plak, aku hanya skdr dinner ayam dan hati goreng..utk minuman plak, aku cume order fresh oren.

As for dinner..aku makan dlm kul 5.30 ptg..byk jugak aku makan kali ni..telur tahu, sup tahu+tofu dan jugak ayam stim..

No comments: