Monday, November 08, 2010

Berurut kali ke-2 slps badan sengal2..

Kali ni aku nak menyimpulkan..mmg Kak W lagi sedap mengurut kalu nak banding ngan Kak L..habis badan aku dilanyak2 dan diuli2 oleh Kak L..utk tang peha jek..Kak L..terpaksa urut guna tangan dan pijak menggunakan kaki..terlolong2 jugakla aku dibuatnya..mana taknya, kat bahagian peha aku tukan berlemaks lagi berselulit dan itu belum lagi dok mcm berlendir/ berbonjol dan pejal sana sini..kali ni jugak, aku mcm pueh hati sikit Kak W urutkan badan aku..sbb, masa yg diambil agak panjang sket berbanding smlm..badan aku pon rasa sprt ringan2 sket..so, berbaloila dgn rm50 yg aku bayar setiap kali dia dtg..:)

Aku ingat lepas ni aku nak continue jek servis Kak W mengurut aku..berbelanja RM 100 sebulan hanya utk diserahkan dan jugak utk badan aku dibantai2 lagi kepada dan oleh tukang urut!

No comments: