Friday, November 19, 2010

Minggu tak turun berat..

Yer,,,minggu ni adalah minggu berat tak turun..sbbnya?? aku dok makan lebih dr besa...dek kerana...raya haji...akunye apetite makan pon dah mcm membuak2..kalu sblm2 ni..aku leh makan sayur tahu-tofu bercampur dgn sayur2an lain..kali ni..dah kene tambah plak side dish lain..iaitu telur dada bercampur tofu. walau apa2pon..aku still maintain dgn jadual makan aku..iaitu makan sblm pukul 5.30 pm. takat ni..aku dah implement jadual makan sprt ni..cume, ade gakla jadual tu lari2 sket...especially kalu kami sekeluarga makan di luar..

Citer pasal raya haji..dgn tak bersalahnya..aku makan begedil sampai 3 bijik..udang goreng sampai 5 ketul..mee hoon goreng adela dlm semangkuk...sementara kat umah mak aku..aku hanya makan ala2 kadar..siap makan seketul ayam KFC dlm pukul 4.30 ptg..dan minum 2 gelas coke..

Esok plak..as usual..diet akan ke laut semula..disebabkan oleh...nak kene attend house warming umah kawan hubby...pagi tadi timbang..berat sprt statik-62kgs..dan mcm ade gak possibility jarum penimbang nak turun ke 61.5kgs..

No comments: