Monday, August 23, 2010

Shopping raya..

Takat ni aku dah shopping baju aku dan si Milan..utk yg lain..aku masih lom beli lagi..Byk jugak aku spend kali ni..spend yg tak terancang...sbb, awalnya mmg aku dah setkan tak nak beli baju maternity especially the local brand lagi...Apo taknye..smlm, tak pasal almost rm500 duit aku melayang...sib baik baju yg dibeli tu sedap dipakai..so, now..it just matter aku nak kene beli matching tudung utk maternity dress yg aku beli..takat ni..tudung yg aku beli murah2 belaka..dalam rm10 jek sehelai..paling mahal pon dlm rm35 sehelai..cume, baju jek aku spend lebih sket..Kekdahnya, smlm aku beli..baju maternity dress di modernmum dlm rm260 dan baju jubah di Gulyn dlm rm220. Itu pon jubah yg aku beli dah habis lepas discount fr original price that was rm300. Tak sure samaada aku masih leh muat lagi atau idak baju tu...harap2nya bulela muat lagi...

dan hari ni..aku tertewas lagi..telah terbeli baju maternity dress sehelai lagi..tapi, for this time spending aku takdela ralat mana..sbbnya?? rega baju tu cume rm59 from original price that was rm199. skrg ni dah tak kira style ke tak style..janji murah dan selesa pakai..mmg sejak aku masuk keje di opis..hardly sgt aku pakai baju kurung...mahupon jubah..sokmo pakai blouse and pants..and now bila pakaian sume dah sendat..baru nak terhegeh2 nak cari jubah maupon baju kurung..tapi, sungguh funny...bila aku pakai baju yg kakak aku pinjamkan..aku rasa..diri aku mcm org serba tak kene...

okla berbalik pada citer shopping baju raya tadi..aku ingin melahirkan rasa tak pueh hati ngan staff kat Zaida's collection..aku rasa..staff dia dr dulu sampai skrg...mesti mcm tak sah..kalu takde yg kerek or poyo smcm..boring tul aku..mana taknya, aku minta tlg reservekan baju aku kejap pon..dia bule kata nak suh bayar penuh..walhal..aku minta dia reservekan ari ni yg tak sampai 2 jam..dan bukannya sampai ke mlm ari..sungguhla dorang ni tak sporting...dan aku pon tak pueh hati gak..tudung yg dia letak as buy 1 get 1 free..bila aku nak bayo..dia kata..

"owh only tudung chiffon jek yg offer..yg ni tak offer"

sdgkan..aku ngk satu rail dia letakkan tudung2 tu sume..dan baju2 di Zaida's collection tu pon..aku ngk mcm tak sah..kalu tak murah2..sumenya pon mahal2 belaka...

No comments: