Tuesday, August 17, 2010

Aku yg stress..

Terus terang aku betul2 stress. Parcel yg aku antar and sampai on 13th of August..sampai lani dah 17hb, si Janette tak dapat2 lagi..apekehalnya ni ha??? Tensen tul aku..Walhal patutnya parcel tu da sampai within University..itu pon ntah dah kesasar ntah ke mana..ke Fedex tu dah salah antar parcel aku tu??? Hai ntahlaaa..pening kepala aku dibuatnya..Dahle tinggal beberapa minggu je lagi aku nak beranak..skrg parcel aku lak wat hal..ntah ke mana2..kot ye pon, kalu aku dapat email confirmation to set my voce viva date pon dah kira bagus...ni...alahaiii...apa byg date pon dah tak nampak dah..nak beranak pon hati dah gundah! mcm2 ajelah halnya skrg ni..

Citer lain..Al-kisahnya bibik..dia tau kot aku marah kat dia..so, smlm dia nampak ok...bila dia nampak ok..aku pon ok balik dgn dia..dia plak ari ni aku ngk dah mcm tak ok balik..so, kesimpulannya, tak yahle buang karen2 baik2 ngan pembantu sendiri..lagi akan dapat hadiah free sakit ati...

Si Daniel masih lagi tak berapa sihat..idung sumbat..mmm, sejak nak ade adik ni..mcm mengada2 plak perangai dia...manja pon iye...mebe dia tau...yg dia takkan lama utk dapatkan perhatian aku sepenuhnya..

Si Harris plak..alhamdulillah takat ni..baru lubang pose 2 hari..itu pon sbb tak sihat...

Si Milan plak..aku ngk da pandai mengira..cume, dia tak kenal huruf dan abjad shj..mebe, lepas ni..aku kene kasik exercise...utk dia ingat number dan huruf tu sume..

No comments: