Thursday, August 26, 2010

Plan ke Zaida's Collection & Gulatis..

Hari ni, mebe aku nak settlekan baju raya kami sekeluarga...Nak kene ke Zaida's Collection utk exchange baju my honey..sbb, kale dia tak matching..Pehtu nak ke Gulatis sbb kain yg aku beli utk bengkung tempohari dah salah. Kainnya pendek dlm 4 meter..so, tak cukup panjang..selain kualitinya yg kejung..SA di Gulatis dah gitau aku..yg it is possible if aku nak do exchange..Yg mana, aku plan..nak gantikan kain 4 meter yg tak menarik..yg telah aku salah beli..kepada kain ela utk buat baju inner my Laura Ashley dress yg jarang dan jugak 'baju bebek' yg aku beli di Zaida's collection tempohari...Mmg dah mcm habis lunyai baju tuh..siap berhabuk2 lagi..Tapi, ntah camne..aku bole terbeli..Mebe, sbb reganya pon murah..dan baju tu pon gedabak...dan mcm menarik plak..mata aku melihatnya..

No comments: