Friday, August 13, 2010

Happy Besday to me...I am 33!

Happy Besday to me..
Happy Besday to me..
Happy Besday to me..
Happy Besday to me..

Adeke something special menanti tuk aku agak2nya..aku rasa mungkin takla kot. sejak dah 10 tahun kawen ni..istilah hadiah2 mahupon wishing me happy besday...pon dah tak menyengat sgt mcm waktu bercintun2. waktu bercintun dulu2...kerap jugak dapat bunga mahupon hadiah dr my honey..now, dah kawen..dan bilangan anak pon nak masuk 4...nak dapat bunga pon..kkdg nak kene request..sometimes ended up..aku beli jek bunga sendiri. kalu ikutkan bukannya susah pon..kok ye..my honey nak kasik aku bunga as a besday present..just google je thru web..bole jek beli bunga2 tu sume secara online..

perluke aku nak kecik ati kalu tak dapat apa2 hadiah dr my honey? rasanya..dah malas nak kecik2 ati...walaupon kkdg jauh di hati..mestila ade jugak terasa sket2kan..kan..kan..alasan my honey selalu jekkk...

sy bz..
sy byk perkara nak pk..
sy kene buat keputusan itu dan ini..

so, nak buek camno??? kkdg tu sedih juga...tapi, kenapa plak nak sedih..sbb, my honey pon dah already grant me wif his supplementary credit card..whenever, i want to use it..i can simply just slash it...as simple as 1 2 3...tapi, adekah ianya sama ngan 'suprise present'?? mestila tak samakan...

whenever, my honey or my kids besday..mesti mommy yg sibuk2 memasak atau belikan kek or belikan hadiah..tapi, bila tiba besday sendiri..alahai sedihnya..kita plak nak kene masak dan nak carik kek sendiri pula..mcm takde penghargaan pon iye..

jadi, di hari jumaat ini..yg diawal paginya dapat hadiah sakit hati dr cik bibik..makanya aku tak harap apa2 hadiah dr sesiapa..cukupla kalu dapat special treatment or attention dr org yg tersyg..

btw, thanks to all of my facebook's friends for all the wishes...gila byk wishes aku terima..terasa mcm terglame sebentar plak..cume, aku rather not to reply the fb wall message..sbb, mcm tak terbalas plak message dorang tu sumenya..hehheh

No comments: