Wednesday, August 18, 2010

Beli baju..

Terus terang..skrg aku ni dah sgt2 gemuk..Kelmarin check up dgn Dr Ras..Berat aku dah pon mencapai 79.2kgs..Rekod yg sgt baik spjg pregnant. Untung aje dekat sebulan aku nak melahirkan bulan Ramadhan menjelma..Tapi, ianya tak bermakna berat aku akan berkurangan pada tempoh tersebut..Nak2 masih ade peluang utk menala makanan di bulan Syawal nanti. Aku pon tgh2 pk2 jugak..adakah worth for me to buy another pants...ataupon..belajar bersabar..hingga nak terberanak nanti...Kalu ikutkan, I've got another 5 weeks to go..each week bule naik sampai 500g..bermakna berat maxima yg bule dicapai adalah dlm 82kgs..Kalu ye pon aku jaga makan kaw2 di kala
pantang..paling koman..mebe, berat aku leh turun dalam 60-62kgs..

Sampai skrg aku masih dok mk2, adakah berbaloi utk aku membeli suar panjang baru..sbb, suar aku skrg..alahai..sumenya ketat2..Size yg ade plak panjang..Kalu tak panjang..asik je terlondeh ke bawah bila aku pakai..sbb, style under bump katanya...sungguhla aku rasa tak selesa...

No comments: