Wednesday, August 11, 2010

Selamat Berpuasa Tahun 2010..

Selamat Berpuasa diucapkan kepada muslimin dan muslimat seantero dunia...Kami sekeluarga kecuali Milan&My baby, bangun awal dalam pukul 5 utk bersahur. Aku just minum bercawan2 air susu dan juga sedikit coco-crunch. My honey plak..layan makan lemper..

Dlm kul 12..Harris dah merengek..cakap lapar. Sekali-sekala ade jugak dia terlupa...sbb dah terbiasa dgn routine hariannya yg bila celik mata..mulala nak carik cereal...Aku pon takdela memaksa sgt Harris utk berpuasa..siap offer kat Harris kalu2 dia nak buka posa separuh hari..cume, dia saje yg refuse..Harris gitau kat aku..yg dia suka berpuasa..

Hari ni gak..Harris ade ujian English & Bahasa Arab. Aku pon takdela monitor sgt study dia..sbb, lagipon exam kali ni..hanya ujian bulanan biasa...

On d way to opis..aku pi binding jap..cost me more than 1/2 dr aku yg aku spent kat kedai Melayu di Bangi..

Sampai opis..alhamdulillah, aku dah siap2 delegate keje kat bebudak trainee..sedih juga...sbb another 10 days..maka berakhirla praktikal trainning dorang kat tpt kami..dan takde lagi manusia yg boleh aku ragging..hahahhah..

Once dah submit thesis ni..terasa betul kelegaannya..Bolehla berehat sebarang 1-2 hari..

No comments: