Wednesday, August 04, 2010

My wishlist..

Plan aku to submit my final thesis by Wednesday nampaknya dah tergendala disebabkan aku kurang sihat. Badan aku sakit2. Kepala aku ni mcm bengkak semacam. Itu belum lagi sakit di ari2. Ingatkan nak pi SPA lepas aku hantar thesis..Tapi, nampaknya terpaksala aku tukar plan aku disebabkan badan aku yg dah semakin tak larat. Nak berjalan dan naik tangga pon rasa susah secara tiba2. Dan atas sbb ni jugak, aku bercadang utk settlekan sume hal2 bibik..like baju raya dia...tak yah nak tunggu2 konon2 nak jaga ati dia nak buat dia gembira by letting her choose her own baju n kasut..sbb, in the end..aku jugak yg sengsara bila sumenya tak cocok di mata.

My honey dah tanya aku..why dont aku withdraw money from his account to be counted as monthly salary..Rasa mcm...ntah, tatau nak amik ke idak..mebe nak amik..mebe tak nak amik..depends pada keadaan cemana...Yg pasti..bila aku dah keje sendiri and hold my own money...berikut adalah segala senarai brg2 yg aku tingin sgt2 nak beli:-

-white gold neklace. but, kalu leh fix my current normal gold pon rasanya dah ok sgt2.
-nak beli LV Delightfull in GM. Mebe, this would be my last LV bagla kot..Otherwise, I may opt to buy..Prada/ Tods/ Gucci Tote Bag..
-nak tambah my portmeirion collection. Mebe dinner or salad plate.
-nak beli crystal container dlm set of 4 tuk isi kuih raya or wat display dalam kitchen kabinet...and if ade budget nak beli candle crystal stand..dan juga nak tambah some hi-ball glasses and decanter dlm my own collection

Lain2...rasanya dah takde ape nak beli lagila kot..melainkan cutlery..itu pon, takdela terdesak sgt...or mebe steak knives and also additional steak plates for set of 6

As for the baju aku da byk spend beli baju maternity yg mana aku masih leh pakai walaupon dah melahirkan nanti..

No comments: