Monday, August 16, 2010

Besday Present...

On 15th of August..barula org dlm rumah nak celebrate besday aku yg ke-33. My honey and my eldest son..konon2nya kuar pi terawih tapi terlencong pi beli kad and kek coklat secret resepi..Lain2 dari tu..mmg tak dapat hadiah apa2. But, then, dah byk kali pon my honey bagi hadiah kat aku di luar hari kelahiran aku...so, aku takdela nak komplen mana..

Nak2 bila aku kene mengeluarkan cc aku utk bayar my medical fees kat KPJ for check up pagi tadi...lagila, aku maleh nak bising ape2..Janji dapat sejambak bunga ros pon aku dah sgt2 suka...

Sprt biasa..aku pi check up pregnancy sorang2. Aku pon tak harap my honey nak temankan aku selalu sbb paham dia pon bz..nak kejar ngan keje opis ngan keje di KL lagi..cukupla..kalu dia dapat menghadirkan diri waktu aku nak melahirkan nanti. My due pon nampaknya dah dekat...doktor gitau yg baby dah mulai nak engage. Pehtu, baby aku pon dah makin chubby..about 2.7kgs. Dan berat aku lak dah naik jadik 79.2kgs..doktor gitau...naik 900g for period of 2 weeks..Aku plak yg rasa suspen..sbb, yelah..masanya dah nak tiba...ade lagi bebarang yg aku belum sediakan lagi...

No comments: