Monday, August 23, 2010

Shopping for bibik..

Finally, I managed to curik2 masa to fulfill my bibik's favour nak bershopping baju raya..sib baik, tak ade yg tak cocok for shopping kalu ni..kalu tak..harus jek..aku leh jadik hangen satu badan..

Taste my bibik bule tahan juga..kasut warna silver and skirt kembang..mebe..dia pon teruja nak beli sume tu..sbb, dok ngk aku bergaya ngan skirt2 aku tu sume..skirt yg dia pilih pon..ade iras2 skirt aku sket..cume bezanya..skirt aku tu is designer label fr Laura Ashley..dan skirt dia lak...local brand yg besa2...tp, rega pon bole thn dlm rm 56 lg tuh! Baju yg dia pilih pon..aku yg dulu pegang dan tunjuk kat dia..pada aku, kira rezekilah..sbb dia dapat beli baju at 50% discount...dan aku kira tastenya agak bagus jugak..mmg, kalahla maid2 kakak ipar aku..ngehx3..mebe, bibik aku ni bule diharap sket tuk memberikan buah pikiran bab2 pesen ni..takdela taste dia hancuss sgt..kalu idak..masakan...bra dia tu berwarna maroon and itam..he..he..he..

Dr situ jugak...aku dapat tahu..memang size kami berdua berbeza..Kalu ikut logiknya..mmg tak berbaloi bibik nak curi2 curi baju aku..sbb, ternyata size aku adalah M or L..dan dia plak bersaiz S..Tapi, tataula..kalu dia pon tak kisah nak main bedal sume barang2 aku..kalu dah dekat2 nak balik Indon nanti..

Btw, aku harap cik bibik berpuas hati dgn hasil shopping dia pada hari ini..siap dapat makan nugget KFC lagik tuh...So, jgnla lepas ni..ade plak suara2 sumbang..mengatakan aku ni majikan yg tak considerate..

Apa2pon..kalu pk2 balik..mmgla aku ni majikan yg strict dan tak suke diperbodoh2kan oleh org bawahan..Tapi, aku jugak always secara gigihnya x pernah dgn sengajanya melewat2kan..dan stkt ni..tak pernah jugak mengecewakan setiap permintaan my bibik... hokaay!

No comments: