Friday, August 20, 2010

Berbuka pose ngan org2 di opis..

Ari ni aku tak pi opis siang ari sbb ade plan berbuka di luar. So, aku just spend masa di rumah ngan bebudak. Masak banana choc chip muffin sambil bawak daniel and milan sekali keluar naik kete while sending harris to school. cik bibik mmg sgt2 bz ari ni..keje non-stop..dr pagi sampai ke petang dan sampaila ke malam. kesian jugak...tapi, kalu da namanya keje..aponyo yg nak kesian?? yg penting lepas bagi bibik byk keje..habuannya adalah makanan sedap2..smlm dia gitau yg nasik minyak yg aku masak tu sedap..aku senyum jek kat dia..sbb aku tau, dia takdela pandai masak mana..he..he..he..notty akukan..dan hari ni, habuannya bibik dapat 2 bijik muffin. si harris suprisingly sgt2 suka ngan muffin yg aku buat..siap pesan kat aku lagi..utk taruk lebih byk choc chip kalu aku nak bake muffin di lain kali..terasa berbaloi sket susah payah aku memasak..sbb, my kids suka makan muffin tersebut..termasuk milan dan daniel..yg aku respek adelah si milan..yg dgn baik hatinya telah bekerjasama membaking the muffin...siap tolong susunkan choc chip lagi tuh!

aku lak sampai di Soho dlm kul 7.15 ptg. sempat gak berposing sblmnya dgn dress yg baru jek aku beli dan sampai dr UK. sungguh2 gembira..because rega asalnya bagi kedua2 dress yg aku bid jek dah dlm rm600. tapi, aku beli jauh lagi murah dr rega yg sepatutnya..manala aku tak senyum sampai ke telinga..lagi satu yg menyebabkan aku tak saba2 nak pakai the dress sbb takut lagi lama aku simpan..lagilaaa terus2 lepas tu dah tak muat! aku rasa my honey pon mesti naik heran..nape, his wifey lani suka sgt melaram...

ok jugakla makan di Soho..tak stay lama sgt pon kat restoren tu..agak2 dah kenyang..aku dah my honey terus chow...he..he..he..

No comments: