Saturday, August 21, 2010

Berbuka di rumah mak..

Hari ni merupakan last day our practical trainee bersama2 kami. sempat gak amik gamba..and masing2 memberikan ucapan. mesti akan rasa sunyi sbb monday our routine will be back dgn hanya 2 engineers in the office..dan aku pon dah takdek org utk disuruh2 sgt lagi..Sometimes lagi sng nak suruh2 bebudak muda berbanding yg dah abeh grad ni..

Hari ini jugak aku berbuka di rumah mak..macam2 juadahnya sampai tak larat nak telan sume makanan. so, ended up..makanan di bawa balik...kakak plak sempat pinjamkan aku her baju kurung yg dah tak muat...dan aku pon sempat gak tunjukkan pada Nana Simply Ct yg aku beli..and also siap dapat antar cadar si Milan utk dialter oleh Kak Nor si tukang jahit...Tataula berapa Kak Nor akan charge aku kali ni sbb aku langsung tak sempat and lupa nak cabut sticker cadar yg aku beli...

No comments: