Wednesday, August 18, 2010

Melepak & my new dress..

Minggu ni aku byk melepak...Mungkin sbb hati pon da lapang sbb my final draft thesis telah dihantar dan sampai dgn selamatnya di University..Sgt2 lega tahap gaban..Kat opis pon..aku takdelah ngk2 sgt apa2 aktiviti dorang..sbb, dah pass byk keje kat my assistant yg hanya tinggal a few days nak pass over back keje tu kat aku plak..

ari ni..aku takdela sesibuk mana..melainkan sibuk nak kene memasak about 1 hr sblm berbuka posa..ade masa jugak, aku sound jugak cik bibik yg slow motion..nak buek camne..da mmg orgnya mcm tu..alahaiiii..lambat sgt bertindak...tunggu kene tukul..barula tahu gabrah nak buah keje cepat2.

as for today jugak..aku menang bid maternity dress size 12. It cost me only 9.99gbp...tataula how much would including postage..mebe dlm tak sampai rm100 kot..aku rasa..takdela rugi mana nak beli dress or baju maternity coz in the end aku still boleh menyarungkan baju tu balik di kala gemuk mahupon kurus lepas habis pantang nanti..Ok ni dia baju dress yg aku telah selamat menang bid off e-bay..



Gambar kat bawah plak ade dua dresses yg aku menang bid sblmnya..estimated to arrive dlm 22nd august..



aku pon dah proceed order portmeirion kakak aku..agak seriau jugak melihat total ordernya yg dekat2 rm3k sumenya...

No comments: