Thursday, August 19, 2010

Minyak wangi..

Mebe betulla kot apa yg aku jangkakan..Tak semestinya minyak wangi mahal mahupon branded itu sedap baunya..dan inila wat happen to me recently yg mana aku allergik ngan bau Gucci Flora yg baru jek aku beli beberapa bulan lepas. Masa testing, bau dia mcm alahaiii sungguhla sedap..Tapi, sekali aku spray...naik pening kepala plak aku dibuatnya.....Aku ade gak beli Nina Ricci..Pon same..ntah kenapa..aku jadi pening memakainya..

Mebe, aku seharusnya...stick only wif my previous perfume brand..Elizabeth Arden...5th avenue..or Green Tea..Mahal pon idak..sbb, simply can buy them during sales tak sampai rm 100 each after less 50-70%.

Btw, ini dia my new perfume collection..Botolla sungguhla canteek..termasuk ngan reganya yg $$..Tapi, nampaknya kurang sherashi plak aku nak menggunakannya..

GUCCI FLORA



NINA RICCI

No comments: