Tuesday, August 10, 2010

My draft copies are now on their way...

Finally, berjaya jugak aku menghantar my final draft copies to UK. Rasa mcm tak sangka plak..coz it took only almost 2 mos to finish everything. Now, cume nak kene pk pasal nak tulis journal aje..Itu pon tataula kalu sv aku nak lebih2 expectation or terlebey cerewet..

Pas abis binding..I was spending my time kat Metro..Siap rasa kuih raya kat stall jual waffer..Mmmm..nyummy jugak rasa biskut dia..Dalam rm32 tak silap harganya..Pehtu, aku tersangkut plak kat kedai baju bebudak..Mmg sah2 sgtle aku ni takleh ngk baju bebudak..Mesti nak beli...Sebenarnya takdela worth sgt membeli baju2branded outseasoned ni..sbb, harganya mcm tak jauh beza mcm kalu aku beli during GAP sales yg nevertheless usually is held setahun sekali. Dah lepas beli..mmmm, rasa termenyesal pon ade..like, eh kenapa aku beli baju ni?? Tapi, kalu tak pi beli..bila lagi nak beli..especially for my new coming young baby.

Dah selesai shopping kat kedai baju bebudak..Tak pasal2 plak, aku tersangkut kat kedai baju sendiri. Kali ni aku berhabis dlm rm120 utk baju kurung size XL. Rasanya, utk tahun ni..aku mebe beli 2 pasang baju ajek...Sbb, malas nak membazir..My honey ade gak rekemen aku beli baju jubah..Tapi, sekali tgk harga..mak aiiii..sampai rm200++ reganya..Mcm tak worth it pon ade..Coz nak pakai during my final pregnancy...Kalu ikutkan, aku lagi selesa pakai dress buat masa skrg ni..Tapi, sokmo yg kat Ebay aku ngk..asik je yg tak berlengan..Aku lagi prefer shopping kat Ebay..sbb brg2nya jauh lebih berkualiti walaupon 2nd hand..dan murah plaknya tu...Takdela sampai ratusan ringgit walaupon dah campur postage segala...

Dah selesai shopping kat kedai baju kurung...Barula aku nak terhegeh2 kat kedai spec...utk replace frame aku yg patah..

No comments: