Monday, June 28, 2010

Monday&Tuesday story...

Alamak..today is Tuesday..and yet keje aku tak siap lagi..ade 2.5 coloums lagi yg aku hv to put it on writting...arghhh...what so busy life. Yesterday, we had a talk in our bed before fell asleep..talking abt my honey dissapoinment coz his Petronas License application has to be declined due to the fact that he was not born in Malaysia. So, eventhough he is Malay...They still consider him as "non-Bumiputera". Then, we came out wif an idea, this could possibily be fixed by revising our shareholder percentage which then would effect, someone else not from our family would be holding the sole authority for the company where I am afraid that I have to disagree wif this.

I guess, we really have to put something in our life in pace and not too hurry which means, I may have another task to accomplish for my honey to achieve for his dream OR our dreams..

Smlm jugak aku berang..sbb, bibik dah rosakkan cadar yg aku beli ratusan ringgit kat KLCC. Rasa nak maki je minah tu pon ade...Tapi, just maki dlm hati sajela..I was frustrated to come to know, my fitted sheet has torn..sdgkan aku dah pesan dah kat bibik tu handle it wif care n sementelah lagi my cadar tu tak sampai pon umurnya sebulan! so, aku dah bertegas ngan bibik..that I would cut her salary sbb dah merosakkan harta kesayangan aku...Bibik as usual mcm org terkial2..Dahle smlm keje tipu2...lantai dapur tak dimop as per yg diarahkan..ini lom lagi... otak dia mcm org tak bule berfikir dok kasik baby aku makan kat kawasan dapur..yg dia mop pon tak bersih and then...dibiarnya baby aku tu main grill yg berhabuk sampai naik rashes pipi kiri dan kanan...

Citer lain, Harris was not at home yesterday. He had his fun time at his granny's house..staying overnight there...When I entered the house...terasa sungguh kesunyiannya...Its like something is missing...Until I feel like to drop off my tears...Sometimes, I feel like..its fun having many kids in the house..they kind of penghibur di kala keboringan although ocassionally bule bikin stress jugak...While for Milan plak...asik bertanya..where is Harris...sbb, katanya dia nak tido ngan Abg Harris...

As for today plak..I went late to the opis..dok sambung tido sampai dekat2 kul 10.30 pagi...sbb...badan sakit2..coz yesterday, I was balik lambat..cracking my head in the opis. So, balik umah mmg dah tak larat nak sambung keje...aku terus cari bantal dan tidoooo lepas habis borak2 ngan my honey..Pehtu, before naik opis, aku curi2 masa pi book an appoinment kat Klinik An-Nur. Ok jugakla..tapi, sad to say the front desk people ade yg brutal n tak professional..Kiranya, org2 di KPJ tu lagi way better dr kat An-Nur tu..aku lom lagi jumpa doktor di situ..tapi, would probably give a try one day..nak tau, takat mana servis consultation di sana..Aku pon dah siap2 booking for 3d/4d scan...utk next week. Kkdg tu, rasa funny gak, bila anak dah berderet..aku dah tak kisah..if my honey is not around to accompany me for check up or pi mana2. Aku dah malas nak bother over small things but the most important thing he should be stand by me..bila aku nak beranak nanti melainkan mmg masa tak mengizinkan...

No comments: