Thursday, June 17, 2010

Tak ke opis...

Ari ni aku tak ke opis..badan rasa sakit2...aku rasa asik nak mengantuk..So, lepas lunch jek aku terus zasss tido...letih sgt nampaknya..Betis kiri pon terasa sakit...

As usual, bila am at home, takde keje yg aku bule buat sgt melainkan melayan bebudak dan memasak. Itupon nasib baik sgt2 kalu dapat masuk bilik dan mengunci diri..Kalu tak, mmg tak habis2 kene kacau. At least, hari ni aku dapat berehat sepuas2nya, walaupon ade gak a few minutes aku spent to look into my work at home. Aku just mcm tak bule berfikir sbb anak2 asik buat bising. Dgn bunyi game yg kuat, my doter plak menjerit2 and then feeling pity plak kat my youngest son yg asik dok dlm baby cot selain asik nak kene follow up bibik dah done her work atau pon belum. Pendek kata, mmg aku takkan berhenti berehat kalu dah duduk di rumah. Nak ke opis plak, badan aku letih2.

I have looked again into my outstanding work. Kalu ikutkan takdela byk mana nak kene repair..It just matter, I have to sit and spend my time for couple of days...and hopefully by next week I could get in touch with my superior again. Aku just gamble..Just harapnya, my haunting days will end very soon and I maybe looking fwd to come to UK again somewhere in April next year. Insya-Allah!

No comments: