Friday, June 18, 2010

Buat keje..

Hati aku sprt berbunga2...sbb my honey told me, that..it might be possible for him to accompany me to UK. Mmmm, manja betulla aku nikan..semua pon nak berteman..Bukannya tak bule buat sendiri. We were planning for me to fly first to UK and he will be following me later. Yelahkan, apa plak dia nak buat kat UK for 1 week while I am bz catching up my things kat sana.

I just hope, I really can make it to submit my work by early next week in which I still working it out until late night yesterday. Aku rasa, mcm tak bule lelapkan mata till kul 3.00 a.m. Aku doa sgt2, everything goes smoothly. Supaya, berakhirla satu lagi episod misi perjalanan dlm hidup aku. If I would be given an opportunity, aku mmg nak sgt2 come to UK again for next year for another mission to be accomplished. Walaupon aku sendiri agak gementar, but I just do it for the sake of everybody...yg mana, aku sendiri pon tak jangka I really have to past all these paces dlm spjg hidup aku..

For me, its not an easy task too, to become a mom, student and also working at one go...as I really need to pandai2 membahagikan masa. Nak2 plak, when the time, my son has to sit for exam, usually, mmg akula yg bz dok spend time wif him for ulangkaji segala. Bila balik dr opis plak, mmg aku tak sempat nak rehat panjang, terus jek bz di dapur..I guess, every women has to face the same thing like I did nowadays...Cume, I still among the lucky wives sbb got bibik at home to assist me for house cleaning. Walaupon, bibik adakalanya membebankan kepala aku...at least, her presence take off some of the house work loads yg aku rasa..aku tak larat nak buat di kala preggy...At the same time, my kids still perlukan their mommy's attention, yg mana aku cube sebaik mungkin to spend some of my time wif them sekiranya berkesempatan. Mmg aku tak nafikan, all my kids sgt2 manja ngan aku...no matter, how garang aku at home, they still in the end looking for their mommy. Especially, Daniel yg mmg tak lekang and very fond of me. Aku jugak sgt2 bersyukur, sbb Daniel so far can be indepent yg mana aku tak susah nak jaga sejak usianya masih bayi lagi..

No comments: