Thursday, June 24, 2010

Analysis

Finally, dapat gak aku repair dan siapkan satu analysis daripada 3 sample aku. tension tul..sbb, distribution results aku tu mcm ntah apa2. Aku rasa, aku pon dah naik give up ngan akunye results and at the same time, takde apa yg aku hide from my research...jadi, tak mungkin jugakla my data collection salah. makanya, apa data aku tu benar2 belaka. it just matter...aku perlu to report what is my current finding so that the others would refine my work. punyala nasib aku sungguh2 tak baik..mana, taknya, rupa2nya analysis2 aku yg sblm2 ni..ada yg tersalah data..cet! aku plak mcm nak tergelak..dapat aku rasakan engineers kat opis aku ni serabut buat analysis dorang...sampai berbahang kepala dorang memikirkan utk selesaikan projek dorang..sama jugak ngan aku yg serabut tuk selesaikan permasalahan aku.

kalu ikutkan skrg dah kul 2.49 dan aku masih tak makan lagi...hopefully, aku cld settle at least satu lagi analysis...dan after the analysis, apa yg aku perlu buat adalah duduk diam2, sambil berfikir the logic behind my results and then mulala buat karangan...oh my..and my...aku rasa sungguh2 sgt exhausted...at the same time, my kids are longing to spend time wif me in which unfortunately i couldnt...be patient ye my dear kids...i'll make sure what we've gone thru will be paid off. and my honey pon should not complaint if aku tak byk masa wif kids...coz, aku rasa inilah yg sume mak2 kena alami bila sibuk ngan keje....

No comments: