Wednesday, June 30, 2010

Keje opis..

Finally, keje opis aku settle..tapi, nasib tak baik keje personal aku lak pending. Takdela byk sgt keje aku kat opis ni..kalu betul2 aku concentrate. Nak2 plak skrg dah ade budak praktikal yg aku bule harap utk disuruh2 utk membantu aku. At the moment focus aku lebih kpd nak settlekan keje2 personal aku berbanding nak buat keje2 opis sgt..Sbb, at the moment aku lebih byk buat keje monitoring...

Rasa lega bila satu benda dah settle.....Harapnya aku dapat settlekan keje personal aku secepat mungkin..

Diam tak diam lagi 5 days my 2nd kontena nak sampai. Wah very d excited sbb brg2 yg aku kirim kali ni ade toys utk anak2 berserta ngan 1 set bedding. Jadi takdela aku bosan sgt asik nak pakai bedding yg ade skrg. Selain tu ade gak aku purchase cutlery set bersama2 ngan brgn baby like baby cot...Pregnant kali ni takdela aku rasa excited sgt. Kkdg tu mcm terlupa jek yg aku ni pregnant sbb asik sibuk ke hulu dan ke hilir. Teringat diri ni preggy pon sbb rasa berat nak bawak perut tak pon masa susah nak cari posisi waktu nak tido...Alangkah bznya menjadi seorang mommy dan jugak bekerja pada masa yg sama...Elok aje rasanya jadi surirumah kelek anak dan kat umah sekali-sekala...

No comments: