Wednesday, June 23, 2010

Ke rumah mentua..

Tadi aku ke rumah mentua to dropkan Harris. Nampak sgt, Harris mcm rindu kat aku..Nak baca story book ngan aku, nak aku yg hantar n pick dia to school. Kkdg sedih pon ade..Sbb, aku tak dapat nak spend byk masa dgn dia. Apatah lagi dgn Milan&Daniel. Waktu aku ke rumah my mil, ada jugak dia tegur, perut aku yg makin sarat. Mmg pon, perut aku nampak over sarat mcm esok je nak melahirkan..mana taknya, aku put on weight byk sangat. Aku pon dah sampai tahap malas nak pk, how to susutkan berat..yg penting, masa pantang aku mmg kene sgt2 kuat smgt. It could be possible for me to lose for 17-20kg..Tapi, nak susut sampai 30kg..bukan satu yg mudah nak dilakukan jugak...

My mil mula bertanya, adakah my honey would accompany me if I flew to UK this time. My answered just..Aku sendiri pon tak kisah wether or not he wants to follow..because after all, mmg aku tak sanggup nak bertangguh lagi...

Sebenarnya, aku pon agak sayu jugak nak tinggalkan anak2. Nampak jugakla, bibik aku pon cam sedey when I was telling her, yg she would not be seeing me for couple of weeks time. Mebe, dia cuak kot..Aku sendiri pon tak pasti...Kalu ikutkan, aku pon heran jugak ngan my eldest son, kalu sblm2 ni tak pernah acuh dan selalu jek tak kisah nak balik ngan his nenek, and now dia cam longing to be always with me. Apa2pon, semua org kene tabah menghadapi perpisahan sementara ini...

No comments: