Monday, September 06, 2010

Shopping KLCC..

Actually, smlm aku dah tulis panjang post berkenaan my shopping update di KLCC...tapi, ntah camne..kuar error..so tak dapat nak publish...

Kali ni aku kuar shopping wif my 2 younger bros..dah lama tak kuar ngan dorang...mmg buatkan aku asik ketawa..yelah, dorang tukan org lelaki..life is so sempoi..dan tak complicated mcm aku..yg kkdg nak beli brg pon..memk..masya-allah punyala lamaaa....

So, tempat pertama yg aku pi..adelah M&S..beli brief size 16 di sana..ade good offer..only rm13, rm 15 and rm 19 jek aku beli..yg mana aku rasa still berbaloi dr aku beli brief from triumph..yg tak sampai seminggu aku cuci pakai tangan..renda dia dah tercabut segala..heran..heran...sama gak ngan maternity brief yg dijual di M/Care..harap mahal jek lebih..tapi, grip langsung takdek..asik jek panty liner tu nak lari2...terlipatlaaa...terkebelakanglaaa...haishhhh...dahle mahal...tak berfungsi betul plaknyaaaa...so, might as well..aku beli jek brief kat M&S..pueh hati! Kat M&S aku beli gak body vest tuk my young baby...Itupon, ntah camne..aku leh plak terlupa nak beli..stokin di sana..

Lepas habis shopping kat M&S..aku pon heading ke Gapkids..dok nak redeem voucher konon2nya..terus aku rembat 3 jeans tuk my elder kids..2 utk kakak and 1 utk abg...yg abg..tak susah aku nak cari jeans yg sesuai kat mesia..yg si kakak jek..macam susah sket..sbb, my doter lebih suke jeans yg berembroidery2...

Settle kat Gapkids..aku pilak Parkson..kat Parkson tak beli apa sgt pon..cume, beli towel for my kids..Kualitinya not too bad juga if compared to brgn overc...

No comments: