Monday, September 06, 2010

EDD-6/9

6/9 is my EDD as according to my last day period..tapi, kebiasaannya tak pernah tepat pon my EDD..always jek postdate..tak surela plak kali ni..memandangkan..sampai ke sudah..aku still active ke sana ke mari..semalam jek spent time kat KLCC..shopping n window shopping kat M&S, Gapkids dan jugak Parkson..masa amat2 limited..mujur jugak tak terbeli another new perfume..JPG-X-Collection...mebe, kene save budget utk taun akan datang kot..tak pon, after my young baby dilahirkan..

This year..I would say...mcm crazy year membeli perfume..mana taknya..dlm setaun..dah 4 botol perfume yg aku beli dan dapat..bila aku bariskan atau kumpulkan sume perfume2 aku..aku plak yg geleng kepala..pon begitu, macam tak serik jugak nak membeli lagi..kalu ade peluang trip to overc..sbb normally, perfumes are selling at hell cheap price di sana..setelah smlm, aku berjalan2 ngk perfume di counter kosmetik di Parkson..now, I begin to understand...I am kind of person yg lebih suitable ngan perfume with strong smell..yelah, mmg betul kata my honey..we suppose to buy..Estee Lauder Linen Breeze..dan bukannya Estee Lauder Beautiful Bloom..sbb, Linen breeze lagi stay longer kat my skin berbanding EL Pleasure Bloom...So, ni ari..dgn penuh keterujaan, aku menry semula my Gucci Flora Collection..yg aku claim pening nak pakai sblm2 ni..dan ternyata...okla...cume staying powernya takdela sehebat EL Linen Breeze...

Kita lupakan citer perfume..now, aku nak citer my aktiviti of the day..yg sungguh memenatkan...2-3 kali ulang alik ke Canon Shah Alam..semata2 nak buat preparation for my young baby..Ntah nasib tak baik..our DSLR telah diserang debu..so, terpaksala antar ke customer service utk cuci..kalu tidak...mmmm, mmg tak dapekla nak amik gamba cun my young baby kali ni...kalu ikutkan..baby cot dah siap dipasang...hospital bag pon almost done..cume, aku lom dapat menemui bedding baby aku lagi...

Daniel plak now dah makin cheeky dan manja ngan aku..this morning tak mo nak berenggang...jadi, terpaksala aku mandikan dia..walaupon perut dah terboyot2..

No comments: