Tuesday, September 07, 2010

Kepala pening-CCTV evidence...

Kepala aku mcm pening..aku rasa dilemma pon ye..bila betul2 dpt evidence yg bibik pukul kepala anak aku.Sometimes, I dare not to think it too much..in positive side..mebe, kene pikirkan..that she was doing that because yg dia tu penat..but, why must she hit it on my doter's head???

Aku terasa bdn aku ni mcm nak meletup..bila bibik buat anak aku cam tu..menyampah..benci..sume pon ade...cume, org yg tak melalui apa yg aku lalui ni..hanya tahu bercakap sabar...or say like..mebe sbb ur doter terlebih nakal..and thats y she did that to her...But, my bibik excuse is so lame..it just because Milan didnt want to eat ice cream dgn pinggan dia pukul kepala anak aku..dlm hati..aku nak menjerit...like..CELAKA PUNYA BIBIK! But, also now in dilemma position..at anytime, I would be melahirkan..melainkan aku nak carik susah dgn menghire org baru dlm hidup aku di kala pantang...

Yg membuatkan aku bertambah sakit..bila dia mulai panjang tangan..duit poket anak aku tak dipulangkan..duit yg aku selit di video pon aku suspect dia sapu..so, she is kind of yg tak amanah, tak jujur..dan aku benci dgn org yg smcm itu...tapi, rasa2nya..pi mai2 tang tu..maid kat mana2 pon sama shj..dah lama aku tunggu my maid to say..

"Buk, ni duit yg sy jumpa.."

Tapi, sampai ke sudah..dia hanya sunyi sepi shj..Aku rasa mcm sia2 selama ini..aku belikan dia baju berpasang2..yg sumenya baru2 belaka..bagi dia makan kenyang2...bawak dia ke fast food and luxury restaurant...tapi, sikap panjang tangan dia tu masih jugak tak hilang...aku rasa..its kind of dah jadik habit dlm kehidupan dia..tak bule nampak duit bertabur...atau terdedah...tak lama lepas tu mesti dia sapu...Tapi, my bibik smmgnya pandai berlakon...Pura2 innocent...Tak mencuri..Buat2 muka mcm org baik..sdgkan...disebalik ke innocentnannya..diala monster!

Mak aku plak..tak habis2 nak backing maid aku..Agaknya lagi suka ngk cucu2 dia kene balon..suka, harta benda anak2 dia dicuri...Yg mana aku agak..dr dulu lagi..mak aku mmg mencemburui setiap kebahagiaan yg dikecapi oleh anak2 dia..Aku rasa, dia lebih puas hati melihat anak2 dia susah..berbanding anak2 dia gembira dan ketawa...Hairankan mak aku???

No comments: