Wednesday, September 01, 2010

shopping hari merdeka..

31st August..aku dan my honey kuar berdua..yg konon2nya nak settlekan baju raya keluarga. Mula2 menghala ke Warta..pastu ke Alamanda..Kat Alamanda...singgah jap kat OSIM..yg mana my honey telah tergoda membeli mesin pecah lemak di sana..sampai tertido2 aku tunggu my honey pi beli brg..funny jugak eh..takdela plak aku nak komplen2 kat dia..sbb, kene nunggu lama...mebe, sbb aku pon dah tau..dia dah lama aim nak beli kerusi urut...yg mana pon ade dijual di situ..kiranya..aku kasik chance habisla kat my honey utk puaskan apa yg dia ingin nak ngk di Osim tu..

Lepas pi Osim..aku ke ZC Butik. Dapatla beli tudung 4 helai..2 helai ready to be donated to my mommy...dan 2 helai lagi..adalah utk simpanan aku...Teruja membeli sbb..butik tu tgh wat offer buy 1 get 1 free..kekdahnya mcm membeli 1 helai tudung dlm rm10+-rm20+ gitu..sape tak nak ye dak???

Selesai shopping di ZC Butik..aku pi ke Vincci plak sbb nak menghabiskan voucher..so, dapatla beli 1 kasut..yg ntah bile aku nak pakai pon aku tak pasti...sbb, aku pon bukannya fan kasut2 fr Vincci sbb since balik UK..aku lebih selesa pakai kasut Clark sahaja..walaupon dah hampir buruk kasut2 aku tu sume...

Sempat jugak my honey belikan aku perfume from Estee Lauder...Pleasures Blossom..takde plan pon nak beli perfume lagi sebenarnya...Tapi, ntah dah terbelila plak..btw, its okla..sbb my honey yg beli...dan bukan aku yg beli..kekdahnya, mcm dapat hadiah besday ala2nya gitu...Beli perfume tu pon sbb teruja dgn gift set and the gift voucher...sbb, konon2nya nak replenish our facial wash dgn gift voucher. Yg tak bestnya, bila aku try pakai free gift yg diberi..yg mana part of it is creme 2 way cake..habis muka aku jadik merenyam...dan itu lom lagi masalah...my make up slough off disebabkan terikan dan kepanasan bahang mentari...Mmg konfemla after this..that I wont buying more apa2 foundation fr Estee Lauder..harus jek aku band dlm idup aku..

No comments: