Tuesday, September 14, 2010

Aku masih di sini..

Hari ni dah masuk 15hb di Mesia..dan aku masih lagi lepaking di depan lap top menulis blog..yg mana ianya membawa maksud...aku masih lagi di dlm mode sihat walafiat and my young baby is still not yet arrived. rasa takut, suspen mmgler ade...takut dan suspen sbb...adakah sakit aku tu akan mcm sakit kene geget semut shj?? atau sakitnya sungguh azab mcm nak berpinar2 kepala??? kalu ikutkan baru jek 1.5 tahun yg lalu aku melahirkan Daniel..dan dlm masa terdekat ni..bakal melahirkan seorang lagi baby..soalan lain...adakah aku mampu kuruskan badan aku yg dah sedia buntal???

Ari ni jugak..kelihatannya my honey cam da bulat hati..tuk chg to another bibik..sbbnya, aku telah mendapati tin kosong di sebalik tong beras semakin berat berisi duit syiling dan jugak notes rm1 dan rm 10 yg mana dlm anggaran aku..duit2 tu sume mebe dah terkumpul dlm dekat2 rm60. my honey pon perasan yg duit syiling dia yg bertaburan dibiarkan terdedah di bilik opisnya semakin hari semakin berkurangan dah bersih. aku jugak mendapati byk jek duit syiling 10, 20 dan 50 sen yg dikumpulkan dlm tin tersebut. so, secara senyap2..aku keluarkan sume duit2 dlm tin tu..dan let the tin kosong...dan aku pon curious jugak nak tau..adekah tin tersebut akan penuh semula slps ini?? aku rasa, my honey pon dah mulai bengang ngan cik bibik..yelah, cik bibik ni kkdg aku ngk ok..kkdg aku ngk cam org bengong..sampai aku ngk pon suspen..yg suspennya..takut plak jadik pendera sbb dah berani nak naik tangan..pukul kat kepala, bahu dan anak aku..cet! mungkin jugak atas alasan ini..my honey dah mula rasa tak secure dan tak selesa...apa2 pon aku gembira dgn penemuan duit2 tersebut..gembira sbb aku puas hati dpt duit aku semula...:)

No comments: