Friday, September 17, 2010

Hatiku yg berdebar2..

Hari ni dah masuk 18hb. hati aku bagai berdebar2..menunggu saat kelahiran anakku yg ke-4. kkdg terasa mcm..saat melahirkan ni..sprt bertemu ngan sakaratul maut..cumenya, at least kalu seorang pregnant lady meninggal sbb melahirkan anak...keadaannya tidakla begitu sadis..mcmana si Sosilawati menghadapi kematiannya berdepan ngan keganasan...yg mana jauh lebih trauma drpd kita bertarung nyawa utk melahirkan..

Kebetulan plak, Harris is not well..so, dia agak manja n cranky pada hari ini..or mebe sbb dia tahu..yg i wont be home for few days sbb nak melahirkan di sepital nanti. Harris left arm dislocated. susah nak digerakkan. makanya, pada pagi tadi..kami bertiga..aku, my honey n harris bergegas berjumpa tukang urut. but, yet until this nite..no sign yg harris is getting better. aku plak, amik kesempatan sama berurut..terlolong2 jugakla kene urut kali ni..mana taknya..akak tu dok gunakan teknik mengurut urat2 aku yg tegang..mmg sabo jugakla aku menahan kesakitan especially kat bahagian betis kiri dan kanan aku...

Balik dr beurut..kami bertiga terus ke opis my honey..let Harris played with the desktop..dan aku lak siapkan keje2 opis yg terbengkalai.

Sampai umah..aku mandi dan semayang jap..sambil print resepi cheesecake...dan langsung tak sempat nak ikuti perkembangan selanjutnya berkenaan kes pembunuhan Sosilawati...

Sambil nunggu cheesecake aku masak..I was calling my fren di Kajang dan jugak my SIL berkenaan is it worth aku nak keep my bibik until she finishes her ctrct..and I have been advised..kalu mmg keserasian tu dah takde..might as well..let gokan aje..aku pon nampaknya mcm dah tawar hati ngan cik bibik dan elok plak..my honey gave me suggestion to take another bibik with alasan to look after my dad yg sakit kencing manis and darah tinggi...it just matter..i need to provide them supporting document menyatakan..nape aku nak amik maid satu lagi...

No comments: